[REVIEW] BENTON ALOE PROPOLIS SOOTHING GEL

 Hello! Today i nak review this one korea brand from Benton Aloe Propolis Soothing Gel. I beli this product from shopee which i found so murah. Cerita dia mula mula i nak cari macam soothing gel on top of my moisturizer. I tak jadikan this as my main moisturizer but sometime as my makeup based gitu. 






The texture is gel based. I kinda like it la. Gambar shows tube kecil kan but this is trial je sebab i dah guna habis haha and now i dah beli yang besar. Bila i pakai ni i rasa skin i less kering and tak tegang. Tak ada la rasa lembab all the time - was mid la but it works well on my skin. 

RATE 
4/5


-- CLICK SINI UNTUK BELI SEKARANG--


FINAL THOUGHT


It's an additional to my skincare routine  but i dah start tak boleh hidup kalau takda soothing gel ni. I would recommended this to everyone yang rasa nak try soothing gel yang affordable especially yang kulit kering musim musim panas ni. It gonna suits you well, Inshallah :)

Till we meet again. xoxo. 



No comments:

Post a Comment

@templatesyard