[REVIEW] WARDAH SPF 30 UV SHIELD YELLOW

Hi semuaaa, itt's been a long time :)


Harini i nak review Wardah SPF 30 UV shield color kuning. So ceritanya haritu i pergi watsons sebab i nak beli lipstick so saja la tengok tengok bahagian sunscreen lepastu ternampak this. Harga dia murah gila so i thought okay kot, i will give it a try. 


Plan i nak pakai this dekat my hands gitu je when i'm outside or pergi pantai ke hahahaha sebab my usual face sunscreen still ada. So this is just for try and error.
    

This is the pictures:





 The texture is very thick. I personally tak suka sunscreen yang thick sebab i memang cepat berpeluh so i akan rasa macam dia tak absorb to my skin. I ada juga try pakai on my face but turns out sangat tak sesuai for me. I tak nak la cakap sebab dia murah so tak berkualiti ke apa i mean HELLO i pun pakai sunscreen murah haha but i think the problem is the texture kot.



Kalau korang yang berkulit kering, i think this sunscreen will suits you guys so much. Kalau yang jenis kulit berminyak, maybe can skip this one. But you guys can still give it a try sebab i think harga dia agak mampu milik so was not that bad.


RATE:

3/5



FINAL THOUGHT:


At last, i pakai sekali sekala je this product but not on my face but on my arms. Lepas almost 6 months pun tak habis lagi weh haha. But personally good experience la for me at least i know whaT's best for me. 


                                                                Till we meet again. xoxo. 

No comments:

Post a Comment

@templatesyard