[REVIEW] SKINTIFIC 10% NIACINAMIDE BRIGHTENING SERUM

Hello guys, hope korang semua sihat selalu. Harini i nak review pasal Skintific 10% Niacinamide Brightening Serum. Ini adalah my honest review selepas pakai serum ni for more than 2 months. Sedikit backgound la hahaha kalau korang selalu baca my review korang pasti tahu yang I suka cerita sebab apa i beli and try. 



Okayt cerita dia lately i perasan kulit i dull sangat. I have a tan skin - kulit sawo matang and i like my skin color so much. I proud of it. My dream bukannya nak jadi putih melepak ke apa tapi i nak kulit i berseri. Cantik dari dalam gitu ceyyy hahaha but that's the stoy la. So I pun search la online serum apa yang will help my dullness. Banyak jugak i list. Lepas list i akan compare the price dekat online and drug store tengok mana lagi murah la.


 Kita harus la jadi pengguna yang bijak, why pay more for the same exact product yang you boleh beli murah kan. So last last i got this from shopee dengan harga 30 something (lepas diskaun)


 This is the pictures:






I pun try la pakai. Texture dia like normal serum but not too cair, just nice for me la. I pakai 2 kali sehari for morning and night. Pakai macam biasa je dab dab on my skin. First week was OK like i tak rasa perbezaan sangat but i continue pakai je macam biasa and dekat 2-3 weeks i dapat rasa beza. 


The serum also claims to:


- Hilangkan dark spots 
- Sekatakan kulit like korang yang ada burn boleh try
-Melembutkan kulit 

Skin i bersinar dari dalam hahaha like serius i rasa dulllness i hilang. Kulit rasa lebih cerah, CERAH YE BUKAN PUTIH. So i was happy. 


RATE:
4.5/5




HONEST THOUGHT:


I think this serum memang buat apa yang dia claims. I personally love this so much and nak habis dah weh serum i huhu i kena pi beli lagi beauty is pain the pocket betul hahaha. So kalau korang nak try this serum kan, i sangat galakkan. One of the best serum that i've ever tried! Go and give it a try now :)


Till we meet again. xoxo, 

No comments:

Post a Comment

@templatesyard