[REVIEW] AIKEN TEA TREE OIL WHITENING FACIAL CLEANSER

 Hi, I'm back. Harini I nak review Aiken Tea Tree Oil Whitening Facial Cleanser. 








    This is my first time try this facial cleanser. Nak dekat 2 bulan jugak i pakai ni and almost nak habis dah. I just nak try this product je sebab i pakai Aiken punya moisturizer. Boleh tengok review dekat sini:

So i macam try je lah lagipun cleanser lama i dah nak habis. 


    Harga dia boleh tahan murah je and really affordable. Before this, i pakai gel cleanser but i tukar to this foam cleanser. Do i like it? I rasa okay.


    Serius, i suka je this product, it went well to my skin. Skin I bukan jenis yang sensitive tau so kalau i tukar cleanser pun dia macam okay je. Alhamdulillah. Product ni bagi i okay, really good for youth skin. 


    Kesan yang i dapat lepas pakai ni, kulit i kurang naik jerawat sangat, kurangkan minyak and kulit rasa fresh. It claims to brightening, but for me boleh la. Dia segarkan kulit and tak nampak kusam. I lagi recommend kalau korang gunakan ni dengan Aiken Moisturizer. It went really well with my skin and I love it so much.





RATE:

3.8/5


FINAL THOUGHT:

I recommend this for someone with insensitive skin and combination skin. On the other hand, tea tree oil is very good for the skin. This cleanser pulak murah and mudah je nak cari di drug store and online store. Go give it a try :) and share with me your thought. I would love to know your opinions too.

XOXO.



No comments:

Post a Comment

@templatesyard