[REVIEW] NIXODERM SULFUR SOAP- RAHSIA HILANGKAN BODY ACNE DAN PIMPLE

 Hi. Today i nak kongsi dengan korang rahsia untuk hilangkan body acne, pimple dan masalah bau badan. Rahsia i adalah...NIXODERM SULFUR SOAP.




    Harga sabun sangat la murah. I beli dekat shopee RM 7 je. Japgi i share link dekat mana i beli kat bawah yee.


    Sabun ni memang berkesan untuk hilangkan body acne atau butt acne atau sesetengah yang ada biji-biji merah dekat badan . I jenis sensitif sikit kalau berpeluh, sekali naik biji merah gatal kat badan. I tak ada alahan pun tapi sebab peluh, dia naik tau merah merah. So i guna la sabun ni and memang berkesan untuk hilangkan sikit-sikit.  Alhamdulillah.


    Ia jugak sesuai untuk hilangkan daki-daki dekat badan secara menyeluruh. Ada satu  lagi yang warna biru sesuai untuk muka. Kalau yang hijau ni untuk badan je tau. Boleh la kalau nak try sabun ni, harga pun murah and ingredients dia pun safe. I personally suka bau dia tapi mostly ada yang tak suka haha bagi i wangi je.  


    Tapi kalau korang yang jenis ada alahan yang teruk tu, better dapatkan nasihat doktor and ambik ubat. jangan la too depending dekat sabun ni. Macam i cakap, ni ikhtiar je InshaAllah. 


Tekan link ni untuk beli sabun authentic and dapat harga murah -

TEKAN SINI UNTUK BELI SEKARANG 


    So korang try  la sabun ni. Bagi i sangat murah dan berbaloi and boleh hilangkan jerawat dekat badan tu. Try tau and goodluck! Nanti share dengan i hasil dia eh. 

Bye, XOXO. 



No comments:

Post a Comment

@templatesyard